Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jens Palsma - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jens Palsma - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland!

Door: jenspalsma

Blijf op de hoogte en volg Jens

11 Februari 2012 | Australië, Cairns

Ik wou iedereen even laten weten dat ik zojuist heb besloten om naar Nieuw - Zeeland te gaan! Heb net de Tickets geboekt! Ik vertrek volgende week dinsdag (14Feb) voor 3 weken daar!

Ik zal in de komende dagen even een nieuw reisverslag plaatsen over de Whitesunday's sailing!

Groetjes!
Jens

• 11 Februari 2012 - 10:13

Christa:

Super! Ik ben zeer benieuwd naar je verslag van The Great Barrier Reef. Goed dat je geen White Shark bent tegengekomen...Ik ga zo voor een week naar (o)pa. Het schijnt daar overdag aangenaam warm te zijn (rond 22 graden en zon), dus dat is heel lekker. Groetjes, ook van Jan,
    Christa

• 11 Februari 2012 - 10:18

Frans En Baukje:

Geweldig,
    We zijn benieuwd naar je reisverslag. Hier de laatste ijsdag!
    Donderdagavond waren de presentaties van de profielwerkstukken.
    Ambertje heeft het goed gedaan, hoor!
    Groetjes

• 11 Februari 2012 - 10:33

Roelien:

Veel plezier op de Night Market vannacht....ben benieuwd naar je foto's en je verhaal van je laatste excursie. Hopelijk kunnen we het spoedig lezen....hint hint...Liefs

• 11 Februari 2012 - 11:31

Jolanda:

Oh fantastisch, wat een super nieuws. Wij wensen jou alvast een goede reis toe.
    New zeeland is ook zo'n mooi land, geniet ervan jongen we kijken uit naar je verslag op je blog.
    Dikke knuffel van pappa, Fenna, Milan en Jolanda x x x x

• 11 Februari 2012 - 11:54

Frans En Baukje:

Geweldig,
    We zijn benieuwd naar je reisverslag. Hier de laatste ijsdag!
    Donderdagavond waren de presentaties van de profielwerkstukken.
    Ambertje heeft het goed gedaan, hoor!
    Groetjes

• 12 Februari 2012 - 13:13

Harry:

Ljikt me een prima keuze New Sealand! Een prachtig land voor backpackers. Ik heb helaas the Bay of Islands gemist op het Noorder eiland, schijnt erg mooi te zijn.
    Rotorua was erg bijzonder en zo ook het Abel Tasman Park waar ik o.a. in the White Elephant verbleef ( Whakarewa Street, Motueka).

We hebben nog bekenden op het Noorder eiland in Hamilton (Oma kan je het adres wel geven) en bij Whakatane (Bay Of Plenty, nicht van Tante Doet) die erg gastvrij zijn, zoals bijna elke Kiwi.

Enjoy and have fun! Je Engels zal er sowieso beter van worden.

Groetjes,

Harry

• 13 Februari 2012 - 11:51

Rita Klamer:

Groot gelijk Jens, als je toch in de buurt bent! En wat dacht je van dat eilandje waar Foppe de Haan een half jaar trainer van het nationale elftal is geweest? Dat moet ook ergens in de buurt van Australië liggen. Heel veel plezier in Nieuw Zeeland, misschien kom je wel in die gebieden waar 'Lord of the Rings' is opgenomen? Echt een schitterende, maar ook woeste natuur.
    Hartelijke groet van ons allemaal. We lezen je verslagen met aandacht.
    Rita

• 13 Februari 2012 - 13:24

Tineke:

Wat super dat je naar Nieuw Zeeland gaat. Heel veel plezier! Groetjes, Tineke

• 16 Februari 2012 - 15:04

Meinte:

Hoi Jens

Prachtig om te lezen wat je allemaal doet en Nieuw-Zeeland wat een top idee moet daar heel mooi zijn heb ik gehoord van verre familie van ons. Alleen ik heb het gehoord en jij gaat het beleven. Heel veel reisplezier en groetjes.

• 19 Februari 2012 - 08:25

Oma: