Brisbane en Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jens Palsma - WaarBenJij.nu Brisbane en Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Jens Palsma - WaarBenJij.nu

Brisbane en Noosa

Door: jenspalsma

Blijf op de hoogte en volg Jens

24 Januari 2012 | Australië, Noosa Heads

Na Surfers paradise heb ik toch besloten om nog voor 2 nachten naar Brisbane te gaan. De reis daarheen was maar 1.5 uur in de bus
rond 9uur kwam de bus aan in Brisbane... Ik wou graag naar een Hostel dat Base heete(vanwege de goede prijs) maar had natuurlijk niet even opgezocht waar die zat.. Na een paar mensen vragen Had ik het wel gevonden(met een omweg)...De dag daarna ben ik ik de ochtend door het centrum van Brisbane gaan lopen en daarna heb ik ergens in een winkelcentrum heerlijk Indisch gegeten! Terug bij het Hostel zat een jongen in de lobbie die ik kende vanuit Byron Bay Daar zaten we namelijk in dezelfde kamer! Die avond hebben we samen Pasta gekookt en zijn we naar de bar/club onder het Hostel gegaan. De volgende dag vertrok ik alweer uit Brisbane om 5 uur. voor die tijd niet zo heel veel gedaan stukje nog gelopen in Brisbane, en in het hostel gehangen. De busreis naar Noosa was ook maar iets van 1 of 2 uur.. In Noosa ben ik naar het Nomands hostel gegaan. In de avond ben ik wat gaan eten bij de KFC met een jongen uit the U.K. die op dezelfde kamer zat als mij. Daarna zijn we in het cafe van het hostel wat ''Jugs of Beer'' gaan drinken! (ook nog eentje gratis gewonnen! iedereen kreeg namelijk een lootje bij de ingang) daarna zijn we nog naar een dischotheekje in de buurt gegaan.. Wel echt vet! dat je gewoon zo'n leuke avond hebt met mensen die je nog niet eens een dag kent! De dag daarna had ik afgesproken met Janneke, We zijn toen naar het strand geweest samen met die andere jongen uit het hostel..en WAUW!!! wat een super Golven! zo groot en hoog heb ik ze nog nooit gezien! ze gingen gewoon helemaal over je heen! Toen ik weer terug kwam bij het hostel kwam ik die zwitse jongen tegen die ik ook al tegenwas gekomen in de lobbie van het hostel in Brisbane en had leren kennen in Byron Bay! Dat was wel apart ik kwam hem nu al voor de 3e keer tegen zonder dat te hebben afgesproken! De 2de avond in Noosa ben ik uit eten geweest met een Duitse pa die zijn zoon kwam bezoeken, zijn zoon, een vriend van zijn zoon en die jongen uit U.K. Zijn zoon en zijn vriend hadden hier in Australie een campervan gekocht en waren daarmee aan het touren langs de oost-kust. Die Duitse pa sliep ook in onze kamer in het hostel toen hij ging slapen vroeg hij mij of ik even zijn kussen uit zijn tas kon pakken... en serius bijna het enige wat hij had meegenomen naar de andere kant van de wereld was zijn super grote kussen:P! daar zat zijn hele tas mee vol! die avond ben ik nog even gaan kijken in het cafe van het hostel, daar kwam ik een groepje Canandezen tegen die ik had leren kennen in de bar/club in Brisbane. De dag daarna moest ik vroeg uitchecken en naar het station toe, daar werd ik opgehaald voor 3 dagen kanoeiing en Bush camp in de Everglades!. maar daar meer over binnen een paar dagen!
Groetjes!

  • 24 Januari 2012 - 13:10

    Jolanda:

    Ha,ha,ha....wat een grappig verhaal van die kussen. Sommige mannen hebben maar weinig nodig!!
    Fijn te horen dat het eten lekker is, zelfs KFC, kippie zoals Milan dat altijd zegt. Even een nieuwtje van Milan, hij is heel ongelukkig gevallen met z'n fiets. Hij is gehecht en er moets een melktandje getrokken worden. Gelukkig is hij weer helemaal de oude en alles is weer geheeld.
    Jensie ik kijk uit naar je volgende verslag.

    Groetjes Jolanda

  • 24 Januari 2012 - 14:21

    Oma:

    Wat leuk om weer je verslag te lezen,het is alsof we erbij zijn.Nog leuker was om even met je te bellenFijn dat je het zo leuk hebt Heel veel groetjes van opa en oma

  • 24 Januari 2012 - 23:32

    Bryan:

    Hee man leuk weer wat van je te lezen!!
    Lagge man gwn lekker KFC daar hahah. Word hoog tijd dat ze er hier in lwd ook 1 tje plaatsen.
    Zo te zien en te lezen heb je het prima naar je zin!!
    Móet ook man once in a lifetime experience!

    Hoor snel van je man!

    Grtz

  • 25 Januari 2012 - 12:55

    Amber:

    leuk leuk allemaal! Ben benieuwd naar je volgenden reisverslag over Bush camp in de Everglades. Spreek je vanavond, byee honey

  • 25 Januari 2012 - 17:31

    Christa:

    Leuke foto's! Je hebt talent. Ik benijd je nog steeds...of is het steeds meer?!? CU

  • 29 Januari 2012 - 10:46

    Opa Portugal:

    hallo jens ,ik hoorde van je moeder , dat ik pas een keer te lezen was als reactie op jouw reisverslag, maar ik heb het al meerdere keren gedaan.Nu dan maar weer proberen. Leuk dat ik je net even heb gesproken via scype. Je reisverslagen vind ik heel goed,ik kan me er echt wel iets bij voorstellen .Geniet met volle teugen. Tot de volgende keer!!! Opa P.

  • 29 Januari 2012 - 10:46

    Opa Portugal:

    hallo jens ,ik hoorde van je moeder , dat ik pas een keer te lezen was als reactie op jouw reisverslag, maar ik heb het al meerdere keren gedaan.Nu dan maar weer proberen. Leuk dat ik je net even heb gesproken via scype. Je reisverslagen vind ik heel goed,ik kan me er echt wel iets bij voorstellen .Geniet met volle teugen. Tot de volgende keer!!! Opa P.

  • 29 Januari 2012 - 10:46

    Opa Portugal:

    hallo jens ,ik hoorde van je moeder , dat ik pas een keer te lezen was als reactie op jouw reisverslag, maar ik heb het al meerdere keren gedaan.Nu dan maar weer proberen. Leuk dat ik je net even heb gesproken via scype. Je reisverslagen vind ik heel goed,ik kan me er echt wel iets bij voorstellen .Geniet met volle teugen. Tot de volgende keer!!! Opa P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Jens

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 28304

Voorgaande reizen:

03 Januari 2012 - 13 Juni 2012

Australie en Zuidoost Azië!

Landen bezocht: